Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Παρουσιίαση του blog μου




Blog(ιστολόγιο) είναι μια δικτυακή εφαρμογή εμπλουτισμένη με άρθρα που ενημερώνονται περιοδικά. Το περιεχόμενο -κείμενο, φωτογραφίες, links- μπορεί να είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο, ειδήσεις, νέα, άρθρα κλπ. Συνήθως δίνεται η δυνατότητα σχολιασμού του περιεχομένου που δημοσιεύεται αν και αυτό δεν είναι απαραίτητο. Αναφέρεται στον εαυτό μας ή σε όλα τα πράγματα του κόσμου μέσα από το δικό μας πρίσμα. Το γράφουμε εμείς,με επίκεντρο εμάς,τις απόψεις μας,τα βιώματα μας. Τα Blogs καλύπτουν τόσα θέματα, και εκφράζουν τόσες απόψεις, όσοι είναι και οι bloggers που τα γράφουν. Μερικά blogs επηρεάζουν καθοριστικά τις εξελίξεις σε κάποιους χώρους και έχουν πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα(όπως ο λόγος που γίνεται για τα τελευταία γεγονότα), ενώ άλλα απευθύνονται σε ένα κλειστό κύκλο ανθρώπων (οικογένεια, φίλοι ή συνεργάτες).Ο λόγος ενός ιστολογίου είναι σοβαρός,ανατρεπτικός και δίνει μια νέα ώθηση και δυναμική στην επικοινωνία και την πληροφόρηση. Αναρτώντας τις σκέψεις μας,τις απόψεις μας,τους σχολιασμούς μας,τους προβληματισμούς μας δεν φοβόμαστε τις επικρίσεις αλλά περιμένουμε κάποιο σχόλιο στα γραφόμενα μας και έτσι έχουμε και ένα διαφορετικό είδος διαλόγου.

Τόσα χρόνια στο πανεπιστήμιο τώρα που τελειώνω και για πρώτη φορά μου δόθηκε η δυνατότητα ν'ασχληθώ με ένα τέτοιο θέμα(blog) που πριν δεν το είχα ακούσει αλλά ούτε ήξερα τι είναι. Επιλέγοντας το μάθημα αυτό της κ.Σιδέρη μπήκα σε μια άλλη διαδικασία εξερεύνησης και μάθησης θα έλεγα. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ποτέ ξανά τόσο πολύ με τους υπολογιστές στα πρώτα μαθήματα η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτικα.Μέχρι να δημιουργήσω το δικό μου blog ώστε να μπορώ ν' ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του μαθήματος αγανάκτησα. Ευτυχώς ρωτώντας και με λίγη βοήθεια τα κατάφερα. Από κει και πέρα όλα πήραν το δρόμο τους. Στο τέλος κάθε διάλεξης του μαθήματος είχαμε να απαντήσουμε σε κάποιο θέμα μέσω του blog. Στην αρχή απλά απαντούσα,στη συνέχεια όμως ήταν 'διασκεδαστικό' και με προσέλκυε όλο και περισσότερο. Άρχισα να βλέπω ότι εκτός από τις υποχρεωτικές μας εργασίες κάποιοι αναρτούσαν και άλλα πληροφοριακά και ενδιαφέροντα κείμενα. Στην συνέχεια ασχολούμενη περισσότερο έμαθα να διαμορφώνω τη σελίδα μου και έτσι να αποκτά 'προσωπικότητα'.
Σιγά-σιγά άρχισε και η επικοινωνία μεταξύ μας. Ανταλλάσσονταν απόψεις και αναπτύσσονταν επικοινωνίες μεταξύ συμφοιτητών και έτσι γνωριζόμασταν κακαλύτερα.
Μέσα από αυτή την επικοινωνία εμένα προσωπικά μου δόθηκε η δυνατότητα να εκφραστώ πιο ελεύθερα απ' ότι μέσα στην αίθουσα.

Είναι φανερό ότι η χρήση του blog βοηθάει στην ενημέρωση των γεγονότων πιο γρήγορα και πιο έγκυρα κατά τη γνώμη μου,στη συζήτηση και στην πληροφόρηση σημαντικών θεμάτων που μπορεί να ενδιαφέρουν κάποιον. Δίνεται η δυνατότητα μέσω της επικοινωνίας και των εκτενών συζητήσεων και απόψεων να προτείνονται λύσεις σε διάφορα αλλά και σημαντικά θέματα που αφορούν τον καθένα προσωπικά αλλά και σε προβλήματα που μπορεί να απασχολούν την κοινωνία.Εννοείται ότι με το πέρας του μαθήματος θα μου είναι πολύ ενδιαφέρον όποτε μπορώ ν' ασχολούμε με το blog μου,να συμμετέχω και να είμαι ενεργή στα γεγονότα που τρέχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: